måndag 4 april 2016

Mycket händer just nu...

Snart dax för att få nycklarna till nya huset ... Drömkåken i bynn ska få nytt folk . Just nu sorterar jag å slänger och packar jag om vartannat . Kör en hel del till Västerviks Auktionsbyrå oxå. I slutet av månaden ska allt vara packat och klart för då får jag dom efterlängtade nycklarna till MITT nya lilla paradis . Detta var/är Drömkåken och sommarstugan är stugan... Så tänkte .. Vf inte ett paradis ? När jag får nycklarna så hinner jag inte packa mer på ett tag ... Då ska det rivas å byggas å målas och tapetseras . Så förhoppningsvis i mitten av maj eller nåt så går flytten om allt går bra. Drömkåken ... Den blir bebodd igen i början av juni . Det känns konstigt att lämna över något man slitit så himla mycket med, men ändå känns det skönt att det är någon som oxå ser det fina med denna kåk. Avslutar med lite vår bilder från stugan Kallernäs och på min "nya" fiiiiiina kökssoffa . Och jag vet... Stugan är ful och rosa, men vänta ni bara tills den är vackert ljust faluröd med vita knutar och får nya fönster och gamla vackra dubbeldörrar .... Och såklart en veranda  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar