tisdag 6 januari 2015

Röran är igång .... :/

Dagens arbete blev att först åka och stycka en halv dovhjort så nu måste snart den fjärde frysen kopplas in och igång för mer får inte plats med i dom jag har :) sen hem och riva vägg nr ett... Ett bök utan dess like men nu sa faktiskt nästan alla ungar när det var klart : detta blir nog skitbra ... Yippie dom tror på min ide och nu ikväll har jag och min ena tös klurat på ytterligare en sak.... Så bye bye det blir inget väggfast skafferi utan en gammal skänk får stå för skafferi delen och min fina gamla hylla på väggen ... För här ska det inskaffas ytterligare en kamin är det bestämt XD Håll nu tummarna för att Peder Snickare kommer imorgon och hjälper mej re ut röran som jag ställt till med :P 
Och nu ska Frasse & Jag krypa ner... Eller rättare sagt vi har krupit ner.. Och nej jag har INTE skaffat jycke men fått låna honom lite <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar