söndag 12 oktober 2014

Vad göra i regnet?

Vad gör man en regnig dag när man haft en hemsk kväll och knappt kunnat sova? Jo ligger kvar i bingen och viftar på tårna och önskar att man kunde somna om......  Åker nog och tittar på ett torp till salu idag.... Ja jag vet, jag vill ha och älskar.    *min* Björnstuga, men tills dess det blir aktuellt så är det väl inte fel att sondera terrängen och se villa underbara platser det finns med vatten inne tex 😉 och sen kommer det juh i slut tampen bli en pris fråga för min ekonomi.... Kommer den inte att räcka till så vill jag inte stå tomhänt ... Tro nu inte gott folk att jag gett upp, under har juh skett förut .. Dock  inte så ofta i mitt liv då. Men plötsligt kanske det händer ? Låter som om jag har hopp... Men Nää inte idag faktiskt , en dålig dag idag på alla de sätt . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar