tisdag 9 oktober 2012

Full fart :)

Känner mej bättre i armen :) Så efter att ute måleriet vart klart har jag nu höst städat lite ute inför vintern :)
Bord å stolar står nu under press och kvisten är iordningställd med gjutjärnsoffan på plats.
Stegar å annat är inplockat, så även färgburkar osv.
Funderar lite på att skruva ihop någon sorts ram med gamla fönster i som man liksom kan lyfta på plats i kvisten på vintern så det inte blåser och kommer så mycket snö där.... men det måste jag klura på lite till :P
Källaren är nästan helstädad. Fem veckors tvätt som jag inte kunnat vika pga armen ligger nu fint i sina backar å hyllor där nere :)
Tvätta undan lite till är på g och en snickarbänk ska skruvas ihop inne i verktygsrummet sen så kan vintern komma :) 
Nej förresten......lite mer ved måste komma hem först så jag klarar kylan, sen så :P
Imorgon blir en styrig dag med mycket köra.....så jag hoppas iaf på att hinna bära in snickarbänken så jag kan få ihop den inom det snaraste, sen sen sen..... måste trapphuset å hallen bli klart så vi slipper bo i bygge hela tiden :/
Men men ibland måste man göra lite annat oxå...tyvärr och imorgon blir det visst cross körning...Grabben har köpt en 125a....hua vet inte om jag e riktigt redo för det men pröva lite på stallbacken kan man juh kanske gå med på??? :) Sen får man hoppas på att man har alla ben i kroppen i behåll.....






1 kommentar:

  1. Du är duktig du och fort går det. Önskar ibland att jag hade den energin....men vi är alla olika och tur är väl det. Jättefin balkong mrd förstuqvist .Kramar tantalona

    SvaraRadera