onsdag 29 juni 2011

Sakta sakta händer det... :)

Jag har som sagt rivit lite.......... faktiskt endast det som var ruttet men det ser juh ut som om jag rivit hela stugan :O

Lite sten som fanns under det sista jag rev.............
Ska ni köpa Falu röd färg, kan jag puscha på att göra ett besök på hmm den
otroligt roliga affären med byggnadsvårds saker som finns inne i Västervik :)
Dom har ett otroligt bra pris på Falu färgen just nu  :)
Jag glömmer alltid vad den heter, men jag tror det är Magnus och Evas :) Den ligger precis brevid Stora torget och det är som om man kommer rakt in i en leksaks/godisbutik för vuxna :)
Jag vill alltid åka dit, men aldrig gå därifrån...........


                                  
Tycker själv att det börjar likna något ute i köket :) Lite pill med skåpen, och sen upp med en bård så kan det kanske börja likna ett torpar kök kanske? :P
Tyvärr så måste gasol spisen stå på ved spisen när jag ska använda ugnen......mutter mutter!!!!!
                          
Idag vart det lite "lull" lull" med gardin provning i köket :P
Sen fick "lill salen" sig en make over :D
Fick med ett hörnskåp ut som faktiskt fungerade på höjden :O
Och i morgon så kommer en köks soffa hem, som just nu står i ett garage hemma hos en go gumma :)
Som ni ser så har jag inte hunnit måla möblerna vita än............men men det kommer jag lovar :P
                               
Här sitter Hanna å pysslar :D
Hon är fantastisk på att pyssla så vad skulle passa henne bättre än att göra  just det??????:) Tack Hanna för all hjälp idag :)
Dagens tio kronors fynd och troligen det enda i plast som kommer komma in i stugan :P
Så himla ful snygg :) men men den tjänar sitt syfte som någon sorts dörr matta i alla fall :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar