torsdag 16 juni 2011

Dålig dag :( blev bra igen :)

Dagen började tokigt och vart än värre framåt eftermiddagen pga olika händelser som både chockerade mej
(fast egentligen inte om jag tänker efter..)
....men gjorde mej ledsen för att senare övergå i ilska..

Men tänk vilken tur jag har :D jag har ett torp att åka till, det är inte alla som har :)
.....och såklart har jag även underbara vänner :)
(se mannen i garderoben :P)
Så sagt och gjort in i Ulla Rulla å full fräs: Mot Älmkärr :P
Och tänk vad ett litet torp kan ändra på ens humör :D
Det första som möter mej är:

.......... det hade äntligen börjat blommat på andra sidan idag :D
Jösses tänk när allt är i full blom , tänk vad fint det kommer att bli där ute då :D
men...hmm jag som ska måla å laga just den väggen snart.....hmm hmm..
Även mina mormors blommor jag har planterat började komma upp :)
sakta men säkert kryper dom upp ur jorden för att möta solens strålar ute i Baldersrums skogarna.


Jag målade även dörr foder och fönster ytterligare en gång inne i köket och hoppas nu så innerligt att det inte reser sig en gång till.........

Sen vart det nästa knut på utsidan som fick sej en uppfräsching :D
Otroligt vad lite färg kan göra skillnad  :D


Tyvärr säger alla att det ska bli regn i morgon :(
Jag håller tummarna för att dom har FEL FEL FEL!!!
Jag vill fortsätta att måla utomhus juh :(
Men ja ja om det regnar i morgon så får det bli möbel målning inomhus:)
det måste oxå göras så varför inte i morgon , kanske en bra dag att måla möbler på ??
Tapet i köket...he he.... det blir på lördag förhoppningsvis :D
LÄNGTAR sååååå tills den e uppe !!!!!!

Och om ni undrar......min vän inne i garderoben, trot om ni vill men han höll sig utanför den idag :P

1 kommentar:

  1. Här går det undan med renoveringen må jag säga! Kul att se hur det fortskrider!

    SvaraRadera